{لیوان کاغذی} مراحل تولید لیوان کاغذی


مراحل تولید لیوان کاغذی (از ابتدا تا انتها)

1.ابتدا کاغذ توسط دستگاه روکش دار کننده ماده پلی اتیلن دار روکش می گردد.( در صورتی که کاغذ به صورت یک طرفه روکش شود آن را سینگل و در صورتی که دو طرف آن روکش شود آن را دابل می نامند.
2. بعد از روکش دار شدن ، کاغذ روکش دار شده در ابعاد سفارش داده شده برش داده می شود.
3. بعد از طی این دو مرحله (وآماده کردن طرح مورد نظر توسط دستگاه چاپ)، چاپ طرح های دلخواه بر روی کاغذ صورت می گیرد.(طرح دلخواه می تواند اختصاصی باشد یعنی توسط مشتری سفارش داده شده که بر اساس لوگو یا آرم شرکت و.... توسط طراح از قبل طراحی شده و پس از تایید مشتری به دستگاه چاپ داده می شود. و همچنین می تواند یک طرح معمولی باشد که برای استفاده عموم چاپ می شود.)
استروک لیوان کاغذی

4. از دستگاه برش به منظور برش صفحه کاغذ به کاغذ بدنه ظرف(استروک)استفاده می شود و کاغذ چاپ شده به صورت استروک در می آید.

5. با استفاده ازماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی ظروف کاغذی مورد نظر به صورت اتوماتیک تولید می گردد. هر دستگاه یک اپراتور نیاز دارد و  وظیفه ی این اپراتور قرار دادن کاغذ استروک شده ظروف در محل ورودی دستگاه و رول کف ظروف در محل تعبیه شده و در نهایت جمع آوری ظروف تولید شده می باشد.

ماشین آلات تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی

ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی در واقع همان دستگاه فرم دهی لیوان کاغذی است که به آن دستگاه تولید لیوان کاغذی هم می گویند. ماشین آلات تولید لیوان کاغذی دستگاهی اتوماتیک و چند ایستگاهه است. منظور از چند ایستگاهه بودن دستگاه این است که هر کدام از مراحل مربوط به تولید لیوان کاغذی بصورت پیوسته و پشت سرهم انجام میشود.

  

مراحل انجام کار دستگاه:

  1. تغذیه اتوماتیک استروک لیوان کاغذی به مرحله دوخت بدنه لیوان کاغذی
  2. دوخت بدنه لیوان کاغذی و هدایت لیوان کاغذیجهت کف گذاری
  3. پانج رول کف لیوان کاغذی و کف گذاری
  4. انجام عملیات تولید لیوان کاغذی و کف لیوان کاغذی در تنورهای دستگاه
  5. عملیات دوخت کامل کف لیوان و آماده سازی جهت فر لب لیوان کاغذی
  6. عملیات فر لب لیوان کاغذی و هدایت به سمت سینی اصلی جهت جمع آوری لیوان کاغذی
  7. مرحله جمع آوری لیوان کاغذی از روی جمع کن با صدای بوق شمارنده دستگاه تولید لیوان کاغذی
  8. حالا مرحله آخر که تولیدلیوان کاغذی به اتمام رسیده و تنها بسته بندی آن در کارتن باقی مانده است. حالا اقدام به بسته بندی لیوان کاغذی می شود.

مراحل تولید لیوان کاغذی

تولید لیوان كاغذی بسیار ساده است و لازم نیست شما همه مراحل را خودتان انجام دهید
بلکه می توانید كاغذ مورد نیاز خود را از وارد كنندگان كاغذ به صورت خام یا استروك خریداری نمایید ، حالا اگربه صورت استروك خریداری نمایید دیگر با مراحل چاپ و برش هم كاری ندارید و فقط استروك تهیه شده را در دستگاه گذاشته و مراحل تولید انجام میشود.
بعضی از وارد كنندگان كاغذهای روكش دار ، چاپ و برش را نیز انجام می دهند. بنابراین می توانید استروك ظروف و كاغذ رول كف را ازآنها تهیه نمایید .

 

سبزکاپ تولید کننده و وارد کننده ی ماشین آلات ظروف یکبار مصرف کاغذی در خدمت مشتریان گرامی بوده و مفتخریم که با ارائه انواع خدمات چاپ لیوان تبلیغاتی و معمولی در خدمت شما عزیزان باشیم.جهت اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.


  • درج کننده مطلب: خانم ه. خزایی
  • ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
  • ۶۹۵