{لیوان کاغذی} کیفیت لیوان کاغذی


کیفیت واقعاً چیست ؟

در برخی موارد ، کیفیت محصول به معنای دوام آن است و قابلیت اطمینان ، بعد مهم دیگری از کیفیت محصول است  از نظر بسیاری از مشتریان معیار اصلی کیفیت محصول است.

کیفیت محصولاتی نظیر یک تابلوی نقاشی ، فیلم یا حتی لباس عروس ، با میزان لذت زیباشناختی حاصل از آنها سر و کار دارد. البته ارزیابی کیفیت زیباشناختی محصول ، شدیداً برای افراد مختلف متفاوت است.

 هدف از توجه به کیفیت در تمامی سازمانها اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی رسیدن به رضایت مشتری است و به قولی این فرآیند باید از رضایت مشتری شروع شود و به رضایت مشتری هم ختم شود.

 آیا می دانستید ظروف یکبار مصرفی که در آنها آب، چای، قهوه و ... می نوشید چه نقشی در سلامتی شما دارد؟

آیا میدانستید ظروف کاغذی مانند لیوان کاغذی یکبار مصرف اگر در شرایط استاندارد تولید شوند در برابر حرارت آب جوش کاملا مقاوم هستند و هیچ گونه عارضه ای ندارند؟

شاید برای لیوان کاغذی که یک محصول یکبار مصرف است، کیفیت خیلی مهم به نظر نرسد. اما در واقع بسیار مهم و حیاتی است. لیوان کاغذی یکبار مصرف، برای صرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد و اگر مواد اولیه استفاده شده در تولید آن مرغوب نباشد ، می تواند روی نوشیدنی تاثیر گذاشته و سلامتی را به خطر بیاندازد.

برای تولید لیوان کاغذی با کیفیت، علاوه بر داشتن مواد اولیه مرغوب، باید نیروی کار نیز شرایط سلامتی را داشته باشد و تولید لیوان کاغذی در محل بهداشتی انجام شود.

در خرید لیوان کاغذی توجه نموده و از تولید کنندگان معتبر خرید نمایید.

ارتباط کیفیت لیوان کاغذی،قیمت و رضایت مشتری در چیست؟

پاسخگو بودن:

ما در سبزکاپ همیشه پاسخگوی نیازهای مشتریان عزیز هستیم.با ما تماس بگیرید.

لیوان کاغذی 

 

قیمت:

متوازن بودن یا همخوانی کیفیت لیوان کاغذی با قیمت آن از مهم ترین مواردی است که در سبزکاپ به آن پرداخته می شود. و باید در مورد سطح کیفیت مورد نظر مشتری از لیوان کاغذی و قیمتی که حاضر به پرداخت آن برای لیوان کاغذی است، دقت لازم را اعمال نمود.

رضایت مشتری

بسیار واضح است که کیفیت لیوان کاغذی، قیمت و ارزش آن تاثیر کاملا مستقیمی بر میزان رضایت مشتری دارد و رضایت مشتری نیز یعنی وفاداری و بازگشت او در آینده!

آیا میدانستید بر روی لیوان های کاغذی میتوان چاپ دیجیتال انجام داد و حتی برای مصارف تبلیغاتی از آنها استفاده کرد؟

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: استفاده از ظروف پلاستیکی می تواند باعث ابتلا به بیماری های مختلفی همچون بی خوابی، خستگی و حتی ابتلا به سرطان شود .

 


  • درج کننده مطلب: خانم ه. خزایی
  • ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
  • ۲۵۸