{لیوان یکبار مصرف کاغذی} بیشتر بدانید! لیوان یکبار مصرف کاغذی


بیشتر بدانید! لیوان یکبار مصرف کاغذی

  لیوان کاغذی نوعی از لیوان های یکبار مصرف است که از آن برای نوشیدن استفاده می کنند. لیوان یکبار مصرف کاغذی در مکان های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله در مدارس، ادارات، بیمارستان ها و حتی در زمان مسافرت به دلیل وزن کم و جابجایی آسان آن ها، مورد استفاده قرار می گیرند. تولید لیوان های کاغذی در اوایل سال 1900 آغاز شد.  

بیشتر بدانید! لیوان یکبار مصرف کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی

هدف اصلی از تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی جلوگیری از گسترش بیماری ها بود. این لیوان ها ساخته شده اند که بعد از یکبار استفاده، دور انداخته شوند. استفاده از لیوان کاغذی برای نوشیدن مایعات موجب جلوگیری از گسترش بیماری ها و میکروب ها از یک شخص به شخص دیگر می شود. و در نتیجه به حفظ سلامتی کمک می نماید.

به غیر از جنبه بهداشتی این نوع از لیوان ها، نکته قابل توجه دیگری در مورد این ظروف وجود دارد، اینکه وجود لیوان یکبار مصرف کاغذی راحتی بسیاری را فراهم می نماید. و زندگی را ساده تر می کنند و باعث حذف بعضی از کارهای روزانه می شود. برای مثال لازم نیست بعد از استفاده از لیوان کاغذی آن ها را بشویید. تحقیقات نشان می دهند که حدود 220 میلیارد نفر در جهان از لیوان کاغذی استفاده می نمایند.

تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی

گام اول در تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی این است که یک طرف کاغذ با ماده مومی پوشیده می شود که بخش داخلی فنجان است. در گام بعدی کاغذ مخصوص به دستگاهی برای چاپ طرح در قسمت خارجی هدایت می شود. پس از اتمام کار چاپ، کاغذ به ماشین دیگری منتقل می شود تا به قسمت های مسطح کوچک تبدیل تقسیم شوند. هر قسمت یک لیوان را می سازد.

در گام بعدی سطوح صاف از طریق یک دستگاه منتقل می شوند. و سپس با استفاده از گرمایی که به موم انتقال می دهند لیوان یکبار مصرف کاغذی را به شکل استوانه در می آورند. پس از آن توسط دستگاه به قسمت حلقه زنی هدایت می شوند. و لبه های کاغذ به صورت رول در می آیند. پس از پایان مراحل، سیلندرها و پایه ها به هم متصل می شوند تا محصول نهایی کامل شود. آب بندی توسط یک سیستم گرمایشی انجام می شود.

بسته بندی لیوان یکبار مصرف کاغذی

کار دیگری که انجام می شود بسته بندی لیوان کاغذی است. لیوان های ساخته شده از طریق دستگاه به دستگاه دیگری برای طی مرحله بسته بندی منتقل می شوند. یک بسته لیوان کاغذی تعداد مشخصی از لیوان ها را در بر می گیرد. و بعد از آن روکشی پلاستیکی در اطراف بسته قرار می گیرد و بسته بندی به پایان می رسد. حال بسته بندی برای حمل و نقل آماده است. تمام فرآیند ساخت و بسته بندی لیوان کاغذی حدود یک دقیقه طول می کشد.

مزایای استفاده از لیوان های کاغذی

لیوان یکبار مصرف کاغذی مزایای بسیاری نسبت به لیوان های پلاستیکی و معمولی دارد. در مقایسه با لیوان پلی استایرنی، لیوان کاغذی از خصوصیات بهتری برخوردار هستند. لیوان های کاغذی در سال 1918 در زمان شیوع آنفولانزا در آمریکا طرفداران بسیاری پیدا کردند. مردم از این لیوان ها برای جلوگیری از عفونت و حفظ بهداشت استفاده می کردند.

امروزه از این لیوان ها برای نوشیدنی های متفاوتی مثل شیر و نوشیدنی های سرد، چای و قهوه و  ... استفاده می شود. لیوان کاغذی به طور کلی از کاغذ ساخته شده و با لایه نازکی از پلی اتیلن پوشیده شده اند.  

بیشتر بدانید! لیوان یکبار مصرف کاغذی

 

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از لیوان کاغذی اشاره خواهد شد:

* مواد تشکیل دهنده لیوان یکبار مصرف کاغذی با محیط زیست سازگار می باشند.

* لیوان کاغذی زیست تخریب پذیر هستند و به سرعت تجزیه می شوند.

* بازیافت این لیوان ها بسیار معمول است.

* لیوان کاغذی به دلیل سازگاری با محیطط زیست و سلامت انسان ها محصولی پاک تلقی می شود.

* به دلیل اینکه لیوان یکبار مصرف کاغذی از محصولات طبیعی ساخته می شوند در نتیجه عناصر سمی ندارند.

* لیوان یکبار مصرف به راحتی بازیافت می شوند. در صورتی که به صورت خمیر در آیند می توان درباره آن ها را به چرخه تولید برگرداند و محصولی جدید تولید کرد.

* لیوان کاغذی در قالب و اندازه های متفاوت و همچنین در طرح ها و رنگ های متنوعی در فروشگاه ها موجود می باشند.

* امروزه بسیاری از افراد لیوان یکبار مصرف کاغذی را برای استفاده ترجیح می دهند. زیرا وزن اندکی دارند و استفاده از آن ها آسان است.

* لیوان کاغذی به عضو مهمی در رویدادهای بزرگ، مراسم ازدواج، مشاغل، جلسات، رویدادهای شرکتی و بسیاری از جش ها تبدیل شده است.

اگر شما هم قصد خرید تعداد زیادی لیوان کاغذی برای مراسم های خود دارید به سایت سبزکاپ مراجعه بفرمایید. شما می توانید با صرف هزینه ای مقرون به صرفه محصول با کیفیت بالا دریافت نمایید. شما می توانید به صورت انبوه سفارش دهید و در زمان مورد توافق، سفارش خود را تحویل بگیرید.

عجله کنید! وقت خود را هدر ندهید و محصولاتی را که دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت هستند خریداری کنید.

چاپ لیوان کاعذی تبلیغاتی

دیگر موارد استفاده از لیوان کاغذی، استفاده از آن ها به عنوان ابزاری تبلیغاتی است. به این صورت که شما طرح و رنگ و لوگوی اختصاصی خود را به تولید کننده لیوان کاغذی ارائه می دهید. و با چاپ آن ها روی لیوان یکبار مصرف کاغذی به عنوان یک راه تبلیغاتی ارزان و ساده استفاده می نمایید. چاپ لیوان تبلیغاتی، راهی ساده با تأثیرگذاری بالا می باشد.

شما با چاپ لیوان تبلیغاتی، مشتریان را با برند خود آشنا می کنید. و باعث می شوید که مشتریان همواره نام شما را به خاطر داشته باشند.

چاپ لیوان کاغذی صرفه جویی در زمان

چاپ لیوان کاغذی نسبت به راه های تبلیغاتی دیگر از جمله تبلیغات در تلویزیون، رادیو، سایت های تبلیغاتی، تراکت های تبلیغاتی و بروشورها، مقرون به صرفه تر است. در بازار امروز، رقابت روز افزونی بین کسب و کارهای همسان مشاهده می شود. در نتیجه هر یک از مشاغلی که از تبلیغات بهتری برخوردار باشند می توانند پیروز این عرصه باشند.

آشنایی مشتریان با کسب و کار شما باعث ایجاد اعتماد مشتری به شما می شود. جلب اعتماد مشتری و پس از آن رضایت مشتری به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد. تولیدی سبزکاپ آماده همکاری در زمینه تولید لیوان کاغذی تبلیغاتی با صاحبین مشاغل می باشد. چاپ طرح های شما، با کیفیت بالای چاپ و رنگ و جلب رضایت شما هدف ما است.


  • درج کننده مطلب: خانم م. سلطانی
  • ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
  • ۱,۱۳۹