{لیوان یکبار مصرف کاغذی} کدام لیوان کاغذی یکبار مصرف برای چای و قهوه مناسب است؟


کدام لیوان کاغذی یکبار مصرف برای چای و قهوه مناسب است؟طبق آمارهای موجود سالانه حدود پانصد میلیارد لیوان یکبار مصرف تولید می شود. بیشتر این لیوان ها قابل بازیافت نیستند. با این حال، انتخاب لیوان کاغذی قابل بازیافت می تواند به حفظ محیط زیست کمک کند.

 انتخاب بهترین لیوان های کاغذی مزایای بی شماری را به شما ارائه می دهد. به دلیل ویژگی ها و توانایی هایی که با این لیوان های کاغذی به وجود می آید ، می توانید از آنها در خانه و محل کار خود استفاده کنید. این لیوان ها در مسافرت ها و مراسم مختلف به ما کمک می کنند . علاوه بر این ، لیوان کاغذی هنگامی که میهمانی دارید ، یک راه حل بسیار عالی برای پیشگیری از شستن لیوان های کلافه کننده ای است که دائم باید شسته شوند.

لیوان کاغذی

سالانه میلیون ها لیوان چای و قهوه نوشیده می شود . شرکت های معتبر تولید تی بک ها و فروش قهوه بدنبال بهترین لیوان یکبار مصرف هستند تا بتوانند محصولات خود را به بهترین شکل ارائه دهند.

لیوان کاغذی مخصوص  چای و قهوه چه استانداردهایی را باید داشته باشد؟

مواد اولیه درجه یک و استاندارد

لیوان کاغذی باید از مواد درجه یک و دارای استاندارد مناسب جهت سرو نوشیدنی های داغ ساخته شود. و بررسی ها و آزمایشات لازم روی آنها انجام شده باشد. لیوان های ساخته شده با مواد درجه یک فاقد مواد شیمیایی مضر هستند و معمولا ماندگاری بیشتری دارند.

در سبزکاپ این لیوان ها با استفاده از کاغذ با کیفیت بالا و توجه به جزئیات ساخته می شوند تا اطمینان حاصل شود که قهوه و چای شما حتی هنگام راه رفتن یا رانندگی به محل کار نمی ریزد.

 تحمل دمای بالا

گرم نگهداشتن نوشیدنی هم در هوای سرد مسئله ی مهمی است که مخاطبان به آن توجه می کنند. همه ی ما می خواهیم از نوشیدن قهوه خود در هوای سرد لذت ببریم. به همین دلیل ، باید به سراغ مدل هایی برویم که نوشیدنیمان را به مدت طولانی گرم نگه می دارد.

لیوان یکبار مصرف کاغذی

قابل استفاده مجدد

لیوان کاغذی مقاوم را میتوان بارها استقاده کرد و نیازی نیست بعد از یک بار مصرف آن را دور انداخت.کیفیت و مقاومت لیوان کاغذی بسیار مهم است.به همین منظور می توانید بعد از نوشیدن چای گرم خود چندین چای دیگر در آن بنوشید.

طرح لیوان

نوشیدن هم یکی از حس های لذت بخش دنیاست که شما را آرام و روحتان را تازه می کند. حتما هنگام نوشیدن، دیدن تصاویر زیبا شما را خوشنود خواهد کرد .به سبک و طرح لیوان کاغذی نگاه کنید و مدلی را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه شما باشد. خوشبختانه ، پیدا کردن لیوان های کاغذی که از طراحی مناسب برخوردار هستند ، بسیار آسان است. سبزکاپ نیز طرح های متنوعی را با توجه به سلیقه شما طراحی می کند.

لیوان های کاغذی در سبزکاپ دارای طراحی متنوعی هستند . یعنی برای هر سلیقه ای طرح و سبکی متفاوت وجود دارد.

البته طرح ها به دو شکل عمومی و اختصاصی هستند.چاپ لیوان کاغذی عمومی برای مصرف عموم مردم است اما چاپ لیوان اختصاصی برای کسانی است که می خواهند طرح و نوشته دلخواه خود را داشته باشند. به این صورت که لیوان کاغذی اختصاصی یا لیوان کاغذی تبلیغاتی سفارش می دهند.چاپ لیوان کاغذی تبلیغاتی هم شرایط خود را دارد که می توانید تماس بگیرید تا توضیحات تکمیلی در اختیارتان قرار داده شود.

لیوان کاغذی چای و قهوه

استفاده های چندگانه

لیوان های کاغذی سبزکاپ فقط برای قهوه و چای داغ طراحی نشده اند. همچنین می توانید از آنها برای نگه داشتن شکلات داغ و هر نوع نوشیدنی گرم یا سرد استفاده کنید.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

دارای سایز بندی متفاوت

لیوان های کاغذی سبزکاپ در چند سایر متفاوت تولید می شود. تا اگر شما مایل هستید لیوان های بزرگ را انتخاب کنید و اگر نه از سایزهای کوچک آن استفاده کنید.

سایز لیوان کاغذی

ما در سبزکاپ مفتخریم تا با همه ی این امکانات لیوان کاغذی را ارائه دهیم.


  • درج کننده مطلب: خانم ه. خزایی
  • ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
  • ۱,۲۷۱