{لیوان یکبار مصرف کاغذی} کاغذ استروک لیوان کاغذی


استروک، کاغذی است که در سایزها و گرماژهای گوناگون تولید شده، روی آن انوع طرح‌های مختلف چاپ‌ شده و در نهایت، برش می‌خورد. این کاغذ آماده است و می‌توانید از آن برای تولید لیوان کاغذی استفاده کنید. کاغذهای استروک به طور معمول از باگاس تهیه می‌شوند؛ فیبری گیاهی که همه‌کاره است و به‌ طور طبیعی در محیط تجزیه می‌شود.

انواع کاغذ استروک 

کاغذ استروک مات

استروک مات، کاغذی فاقد روکش پلی شده در سطح خارجی خود است. اکثر لیوان‌های کاغذی موجود در بازار، از نوع استروک مات هستند. قسمت بیرونی لیوان برای چاپ طرح‌های مختلف و لوگوی برندها استفاده می‌شود. لیوان ساخته شده با کاغذ استروک مات، مصارف متعددی دارد و از آن می‌توان برای نوشیدن چای، قهوه، شربت، نوشابه و انواع دیگر مایعات سرد و گرم استفاده کرد.

کاغذ استروک گلاسه

استروک گلاسه دارای پوشش پلی شده داخلی و خارجی است. پوشش داخلی برای جلوگیری از تراوش آب و پوشش خارجی برای براقیت و ایجاد طرح‌های پررنگ‌تر به کار می‌رود و تأثیری از لحاظ میزان نفوذناپذیری ندارد.

 
سبزکاپ
سبزکاپ
 

ابعاد کاغذ استروک 

کاغذ استروک کوچک

استروک کوچک، کاغذی است که برای ساخت کوچک‌ترین اندازه لیوان‌های یکبار مصرف کاغذی استفاده می‌شود. لیوان‌هایی که با این کاغذ ساخته می‌شوند، ظرفیت 70 و 110 سی‌سی دارند و برای مصارفی مانند: شات اسپرسو، ظرف سس و استفاده می‌شوند.

کاغذ استروک متوسط

استروک متوسط برای لیوان‌های سایز متوسط که حجمی‌ معادل 180 و 220 سی‌سی دارند، مناسب است. این لیوان‌ها پرمصرف‌ترین و پرکاربردترین نوع لیوان‌ها بوده و همان لیوان‌هایی هستند که معمولاً چای یا شربت را در آن‌ها سرو می‌کنیم.

کاغذ استروک بزرگ

استروک بزرگ برای لیوان‌هایی با حجم زیاد مناسب است. اکثر فست‌فودها و کافی‌شاپ‌ها از لیوان‌های بزرگ برای سرو سیب زمینی، نوشابه، شربت، بستنی و استفاده می‌کنند. برای تولید این لیوان‌ها کافی است در کارخانه و کارگاه، استروک در دستگاه‌های لیوان‌ساز قرار گیرد تا در نهایت، محصول نهایی تولید شود.


  • درج کننده مطلب: خانم م. سلطانی
  • ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
  • ۴۷۶