{لیوان کاغذی تبلیغاتی} نکاتی در مورد طراحی لیوان کاغذی تبلیغاتی


طراحی لیوان کاغذی تبلیغاتی

برای اینکه بتوانید طرح دلخواه خود را بر روی لیوان کاغذی تبلیغاتی قرار دهید به خط تیغ یا حالت گسترده لیوان نیاز دارید. این خط تیغ ها در ابعاد متنوع مانند: ۹۰ سی سی، ۱۸۰ سی سی، ۲۲۰ سی سی و ۳۶۰ سی سی و ... موجود می باشد. لذا برای سایز مورد نیاز خود به خط تیغ مخصوص همان سایز از لیوان نیاز خواهید داشت.

به طور مثال اگر می خواهید لیوان ۲۲۰ سی سی با طرح دلخواه خود سفارش دهید، باید خط تیغ سایز ۲۲۰ سی سی را داشته باشید. به طور معمول تولیدکنندگان لیوان کاغذی، خط تیغ های مورد تقاضا را در اختیار مشتریان قرار می دهند. پس از انجام طراحی و تایید آن طرح نهایی به چاپخانه ارسال شده و مراحل چاپ آغاز می شود و در نهایت به صورت استروک در اختیار تولیدکننده لیوان کاغذی قرار می گیرد.

در صورتی که میخواهید طراحی را خودتان انجام دهید به برنامه های مخصوص طراحی مانند فتوشاپ، کورل و ... نیاز خواهید داشت. نکته مهم در طراحی لیوان کاغذی اعمال Mode: CMYK است که مخصوص چاپ می باشد که باعث می شود رنگ ها طبیعی تر و زیباتر به نظر آیند و تأثیر بسزایی در گیرایی طرح ها و رنگ ها داشته باشد.

در ادامه طرح گسترده خط تیغ لیوان کاغذی ۲۲۰ سی سی را مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی لیوان کاغذی تبلیغاتی - سبزکاپ

در طرح بالا دو قسمت وجود دارد، که قسمتی که با خط چین مشخص شده محل قرارگیری طرح شما است. به این دلیل که فضای خارج از خط چین ها جزء طرح نمی باشد و پس از چاپ این قسمت ها حذف می شوند پس اگر طرح نهایی شما در لبه ها هم دارای المان هایی خاص باشد، در نتیجه این طرح باید در داخل خط چین ها قرار بگیرد تا همه قسمت های طرح در زمان چاپ در نظر گرفته شود. پس نکته دیگر این است که در طراحی های خاص، طرح موردنظر را در محدوده خط چین ها قرار دهید.

مجموعه تولیدی لیوان کاغذی سبزکاپ در همه مراحل از جمله طراحی تا تولید همراه شما خواهد بود و خدمات موردنیاز شما را ارائه خواهد داد. در صورتی که مایل هستید سفارش خود را ثبت نمایید می توانید از طریق راه هایی که در ادامه ذکر می شود اقدام به ثبت سفارش نمایید.

۰۹۰۱۵۰۵۰۸۵۴ | سفارش آنلاین


  • درج کننده مطلب: خانم م. سلطانی
  • ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
  • ۵۶۳